door Communication Analytics | mei 16, 2017
CA passeert € 500 miljoen aan mediawaarde in ROI onderzoek In 2013 werd het idee voor Communication Analytics geboren. Met econometrische modellen en een speciaal ontwikkeld analyseplatform, gevoed door campagne- en mediadata, begonnen we aan ons antwoord op de vraag:...
door Communication Analytics | okt 6, 2016
Masterclass: vijf inzichten om je tv-campagne zo effectief mogelijk in te kopen! Wat jij gaat leren tijdens deze masterclass: Aan de hand van vijf praktijkvoorbeelden laten we zien hoe je voor een tv-campagne zo effectief mogelijk media inkoopt. Met deze inzichten kun...
door Communication Analytics | mei 11, 2016
. . . Masterclass: Acht inzichten om je tv-campagne zo effectief mogelijk in te kopen! Wat jij gaat leren tijdens deze masterclass: Aan de hand van vijf praktijkvoorbeelden laten we zien hoe je voor een tv-campagne zo effectief mogelijk media inkoopt. Met deze...
door Communication Analytics | mei 4, 2016
Upp till 37% mer effekt på digitala nyhetsbrev genom synergi med offline media Runt 40% av alla medieinvesteringar läggs på digitala kanaler och 2014 angav näst intill samtliga annonsörer att de kommer öka sina investeringar inom just digitalt och mobilt (IRM...
door Communication Analytics | jan 12, 2016
Communicatie uitdaging voor stagiair Communication Analytics (CA) en Validators zijn op zoek naar de beste communicatie/marketing stagiair van de wereld die droomt over een toekomst in de marketing en graag zijn carrière wil starten in een te cool kantoor in...