door Bram Verleur | nov 16, 2016
Masterclass: Onderzoek dat het werkelijke campagne-effect in kaart brengt Waar gaan we het over hebben? Huidig campagne effectonderzoek is niet meer nauwkeurig en betrouwbaar genoeg. Tijdens de masterclass leggen wij aan de hand van wetenschappelijk onderzoek en...
door Bram Verleur | nov 16, 2016
Masterclass: handvatten om het campagnebudget van 2017 in te delen Waar gaan we het over hebben? Radio, televisie en buitenreclame zijn door middel van econometrische en statistische analyses nu net zo meetbaar als online media. Validators heeft met zijn...
door Communication Analytics | okt 6, 2016
Masterclass: vijf inzichten om je tv-campagne zo effectief mogelijk in te kopen! Wat jij gaat leren tijdens deze masterclass: Aan de hand van vijf praktijkvoorbeelden laten we zien hoe je voor een tv-campagne zo effectief mogelijk media inkoopt. Met deze inzichten kun...
door Communication Analytics | mei 11, 2016
. . . Masterclass: Acht inzichten om je tv-campagne zo effectief mogelijk in te kopen! Wat jij gaat leren tijdens deze masterclass: Aan de hand van vijf praktijkvoorbeelden laten we zien hoe je voor een tv-campagne zo effectief mogelijk media inkoopt. Met deze...
door Communication Analytics | apr 28, 2016
. . . Extra masterclass: How research has improved the impact of OOH campaigns (Since our first Masterclass about OOH was fully booked we are giving the same Masterclass again for those who could not attend.) A hands-on class about optimizing your OOH ads to increase...