. . .

Masterclass: Acht inzichten om je tv-campagne zo effectief mogelijk in te kopen!

open brain

Wat jij gaat leren tijdens deze masterclass:

Aan de hand van vijf praktijkvoorbeelden laten we zien hoe je voor een tv-campagne zo effectief mogelijk media inkoopt. Met deze inzichten kun je zelf aan de knoppen gaan draaien om aankomende periode jouw tv-campagne zo effectief mogelijk in te kopen.

Tevens zal onze zusterorganisatie Validators je handvatten geven over hoe je nog meer impact kan toevoegen aan een tv-commercial. Bart Massa neemt je mee in het meten van emoties en de wijze waarop onze hersenen commercials verwerken.

De volgende punten staan op de agenda:

  • Hoe kan ik mijn televisiecampagne effectief inkopen?
  • Welke inzichten heb ik daarvoor nodig?
  • Directe learnings uit onze benchmark
  • De kracht van de creatie en het meten hiervan

Wat neem je mee naar huis?

In ons platform is voor meer dan 20 adverteerders € 400 mln aan campagne-inzet geanalyseerd. Tijdens deze onderzoeken is er veel kennis opgebouwd met betrekking tot het effectief inkopen van tv-campagnes. Deze kennis hebben we verwerkt in de masterclass, zodat je aan het einde van de dag naar huis gaat met:

  • acht aandachtspunten waarop een tv-campagne geoptimaliseerd kan worden;
  • directe learnings uit onze benchmark.

 

Spreker: Jasper Wevers, Data scientist (CA) & Bart Massa, Business Consultant (Validators)
Datum: 16 juni
Aanvangst: 15:00
Borrel: 17:30
Adres: Johan van Hasseltweg 39a, 1021KN, Amsterdam

Jasper Wevers

Jasper

Bart Massa

Bart

Vraag de factsheet aan

 

Verification