Exclusieve masterclass in het Stedelijk Museum

“Hoe radio en TV de aanjagers zijn van nieuwsbrieven, AdWords en appgebruik”

18 juni

Please note that the masterclass is in Dutch

Wat ga je leren tijdens deze masterclass:

In een ronde tafel setting bespreken we aan de hand van praktijkvoorbeelden hoe het voorheen onmeetbare synergie-effect van offline op online media, jouw campagnes kan helpen. We bespreken onderwerpen zoals:

  • Synergie tussen radio & TV en nieuwsbrieven
  • Effecten van offline campagnes op appgebruik
  • De invloed van TV op de effectiviteit van AdWords

Na onderzoek op meer dan 20 klanten en met een platform met meer dan € 130 mln aan campagne-inzet weten we precies welke invloed TV en radio hebben op AdWords, banners en nieuwsbrieven. Hieruit blijkt dat tot wel 20% van het online verkeer terug te leiden is naar offline campagnes. Neem bijvoorbeeld print en TV, die zorgen voor 2% – 6% meer clicks op banners. Dit geeft aan dat offline en online campagnes niet op zich zelf staan en dat het effect van de online campagnes niet volledig toe te schrijven is aan alleen online media. In deze masterclass zullen we tot in detail uitleggen hoe je met deze informatie jouw offline en online campagnes kan optimaliseren.

Er zijn maar 9 plaatsen beschikbaar: MIS HET NIET!

Info:20150424_134652

Datum: donderdag 18 juni
Tijd: 14.00 uur rondleiding stedelijk museum
15:00 start masterclass
Locatie: Stedelijk Museum,
Museumplein 10,
1071 DJ Amsterdam

De masterclass zit helaas vol! Wil je graag bij de volgende masterclass aanwezig zijn? Stuur dan een mail naar Willemijn.