Nieuws en blogberichten

CA passeert € 500 miljoen aan mediawaarde in ROI onderzoek

CA passeert € 500 miljoen aan mediawaarde in ROI onderzoek

Waarom je niet alleen moet onderzoeken, maar ook moet toepassen

Waarom je niet alleen moet onderzoeken, maar ook moet toepassen

Masterclass datagedreven campagne effectonderzoek

Masterclass datagedreven campagne effectonderzoek

Masterclass: Indeling nieuw campagnebudget

Masterclass: Indeling nieuw campagnebudget

Masterclass 25 okt: Vijf inzichten om je tv-campagne zo effectief mogelijk in te kopen!

Masterclass 25 okt: Vijf inzichten om je tv-campagne zo effectief mogelijk in te kopen!

Vier tips om je tv-campagnes zo effectief mogelijk in te kopen

Vier tips om je tv-campagnes zo effectief mogelijk in te kopen

Weg met het onderbuikgevoel, bouw jouw marketingplan met feiten

Weg met het onderbuikgevoel, bouw jouw marketingplan met feiten

Breng je media-uitzendschema’s tot leven!

Breng je media-uitzendschema’s tot leven!

Masterclass: Vijf inzichten om je tv-campagne zo effectief mogelijk in te kopen

Masterclass: Vijf inzichten om je tv-campagne zo effectief mogelijk in te kopen

Upp till 37% mer effekt på digitala nyhetsbrev genom synergi med offline media

Upp till 37% mer effekt på digitala nyhetsbrev genom synergi med offline media

Extra Masterclass: How research has improved the impact of OOH campaigns

Extra Masterclass: How research has improved the impact of OOH campaigns

The first 5 seconds are the ones that count

The first 5 seconds are the ones that count

Masterclass: How research has improved the impact of OOH campaigns

Masterclass: How research has improved the impact of OOH campaigns

Masterclass maart 2016

Masterclass maart 2016

Het onbetreden pad van online en offline marketeers

Het onbetreden pad van online en offline marketeers

[Column] Zijn burst campagnes wel zo slim voor adverteerders?

[Column] Zijn burst campagnes wel zo slim voor adverteerders?

Communication Intern (dutch)

Communication Intern (dutch)

Anne-Marie Ketelaar nieuwe Managing Director van Communication Analytics

Anne-Marie Ketelaar nieuwe Managing Director van Communication Analytics

Thinking is to humans as swimming is to cats

Thinking is to humans as swimming is to cats

Wij staan op de MIE 2016

Wij staan op de MIE 2016

Masterclass: van ruwe data naar ROI

Masterclass: van ruwe data naar ROI

Wat is effectiever:  daytime of primetime?

Wat is effectiever: daytime of primetime?

Review: How brands grow part 2 – prof. Byron Sharp

Review: How brands grow part 2 – prof. Byron Sharp

Marketingplanning 2016: van ruwe data naar ROI

Marketingplanning 2016: van ruwe data naar ROI

Crash course marketingplan 2016

Crash course marketingplan 2016

Adapt or die? Three data analyses that improve the performance of media campaigns

Adapt or die? Three data analyses that improve the performance of media campaigns

37% increase in conversion through your newsletter by simultaneous offline advertising

37% increase in conversion through your newsletter by simultaneous offline advertising

How to make the effects of offline campaigns just as perceptive as online campaigns?

How to make the effects of offline campaigns just as perceptive as online campaigns?

How do you measure the ROI of the marketing mix with online and offline marketing data

How do you measure the ROI of the marketing mix with online and offline marketing data

(Dutch) Martin & Erik sprekers op Adfo Live

(Dutch) Martin & Erik sprekers op Adfo Live

Communication Analytics opens a new office in Sweden

Communication Analytics opens a new office in Sweden

Market research agency of the year 2015!

Market research agency of the year 2015!

Masterclass: How radio and TV cause more revenue for banners, newsletters and AdWords

Masterclass: How radio and TV cause more revenue for banners, newsletters and AdWords

Validators privatizes Communication Analytics

Validators privatizes Communication Analytics

4 & 5 February at the MIE

4 & 5 February at the MIE