Data gedreven marketing beslissingen in drie stappen

Data management
Van verschillende databronnen naar een digitaal overzicht.

Analyse
Het bij elkaar brengen van data zorgt voor belangrijke inzichten.

Advies
Optimaliseer de aankomende campagne aan de hand van een helder advies.
Data gedreven marketing beslissingen in drie stappen

Data management
Van verschillende databronnen naar een digitaal overzicht.

Analyse
Het bij elkaar brengen van data zorgt voor belangrijke inzichten.

Advies
Optimaliseer de aankomende campagne aan de hand van een helder advies.

Data Management
Data kan ontzettend veel inzichten bieden, als je maar weet waar je naar moet zoeken. Wij geven advies over welke data interessante inzichten kan bieden en helpen je om deze te verzamelen, te valideren en te organiseren. Het belangrijkste is dat de verschillende databronnen goed op elkaar aansluiten; alleen dan krijg je een volledig overzicht van al je inspanningen en resultaten. Wij helpen je om de online en de offline wereld met elkaar te verbinden en zo grip te krijgen op je campagne.
Verzamelen en koppelen
Alle bestanden verzameld en samengevoegd per categorie
Data Cleaning
De controlestap op weg naar een selectie van de benodigde data
Data visualisatie
Van datareeksen naar een visiueel overzicht
Weten hoe dit in zijn werk gaat?

Data Management
Data kan ontzettend veel inzichten bieden, als je maar weet waar je naar moet zoeken. Wij geven advies over welke data interessante inzichten kan bieden en helpen je om deze te verzamelen, te valideren en te organiseren. Het belangrijkste is dat de verschillende databronnen goed op elkaar aansluiten; alleen dan krijg je een volledig overzicht van al je inspanningen en resultaten. Wij helpen je om de online en de offline wereld met elkaar te verbinden en zo grip te krijgen op je campagne.
Verzamelen en koppelen
Alle bestanden verzameld en samengevoegd per categorie
Data Cleaning
De controlestap op weg naar een selectie van de benodigde data
Data visualisatie
Van datareeksen naar een visiueel overzicht
Weten hoe dit in zijn werk gaat?
Analyse
Met goed georganiseerde data kan je ontzettend veel vragen beantwoorden. Wat is nou precies het toegevoegde effect van mijn campagne geweest? Welke media heeft daar goed in gepresteerd? We bepalen niet alleen de effectiviteit van al je campagne-inzet maar geven ook antwoord op complexere vraagstukken. Wat draagt mijn branding campagne bij aan mijn performance doelstellingen? Is er synergie te creëren als ik verschillende media tegelijkertijd inzet? Voor elk type organisatie bieden wij analyse mogelijkheden om interessante marketing vraagstukken te beantwoorden.

Mediamix
De campagne-effecten van de mediumtypen in kaart gebracht
Flight
Inzicht in de prestaties van iedere flight
Mediumtypen
Een nauwkeurige en uitgesplitste blik op de resultaten
Timeframe
Inzoomen op de tijdstippen dat de consument bereikt wordt
Synergie
Effecten door gelijktijdige inzet van verschillende mediumtypen
Externe factoren
Factoren die invloed hebben op jouw publiek
Weten hoe dit in zijn werk gaat?
Analyse
Met goed georganiseerde data kan je ontzettend veel vragen beantwoorden. Wat is nou precies het toegevoegde effect van mijn campagne geweest? Welke media heeft daar goed in gepresteerd? We bepalen niet alleen de effectiviteit van al je campagne-inzet maar geven ook antwoord op complexere vraagstukken. Wat draagt mijn branding campagne bij aan mijn performance doelstellingen? Is er synergie te creëren als ik verschillende media tegelijkertijd inzet? Voor elk type organisatie bieden wij analyse mogelijkheden om interessante marketing vraagstukken te beantwoorden.

Mediamix
De campagne-effecten van de mediumtypen in kaart gebracht
Flight
Inzicht in de prestaties van iedere flight
Mediumtypen
Een nauwkeurige en uitgesplitste blik op de resultaten
Timeframe
Inzoomen op de tijdstippen dat de consument bereikt wordt
Synergie
Effecten door gelijktijdige inzet van verschillende mediumtypen
Externe factoren
Factoren die invloed hebben op jouw publiek
Weten hoe dit in zijn werk gaat?

Advies
De resultaten uit de analyses bieden waardevolle inzichten, maar de interpretatie hiervan is nog belangrijker: hoe vertaal je deze nieuw verworven inzichten naar praktische sturing en helder advies? Bij Communication Analytics werken we in multidisciplinaire teams en combineren zo expertise op het gebied van marketing, data science en econometrie. Allemaal met één doel: jou helpen om de volgende campagne nóg beter te maken.
Benchmark
De resultaten vergelijken met informatie uit onze benchmark
Herallocatie
Hoe inefficiënt ingezet budget een efficiënt kan worden
Inkoop
Optimaliseren van de inkoop bij jouw volgende campagne
Weten hoe dit in zijn werk gaat?

Advies
De resultaten uit de analyses bieden waardevolle inzichten, maar de interpretatie hiervan is nog belangrijker: hoe vertaal je deze nieuw verworven inzichten naar praktische sturing en helder advies? Bij Communication Analytics werken we in multidisciplinaire teams en combineren zo expertise op het gebied van marketing, data science en econometrie. Allemaal met één doel: jou helpen om de volgende campagne nóg beter te maken.
Benchmark
De resultaten vergelijken met informatie uit onze benchmark
Herallocatie
Hoe inefficiënt ingezet budget een efficiënt kan worden
Inkoop
Optimaliseren van de inkoop bij jouw volgende campagne